SUPPORT

Bij NCT kunt u rekenen op 24/7 service & support

Support

Dankzij de mogelijkheden die nieuwe technieken kunnen cliënten in een zorg-/wooncomplex op een heel andere manier wonen dan voorheen. In een veilige omgeving kunnen zij hun leven zo zelfstandig als gewenst en mogelijk leiden.

Bewoners worden steeds minder afhankelijk van zorgverleners, maar de afhankelijkheid van technologie neemt hiermee juist toe. Zelfstandig wonen binnen een veilige omgeving werkt alleen als zorgverleners, cliënten en hun verwanten vertrouwen hebben in de technologie. Dat stelt eisen aan de betrouwbaarheid hiervan. Een goed beheer van bijvoorbeeld een domotica systeem is dan ook een belangrijke randvoorwaarde voor succes. 

NCT biedt u zekerheid op het gebied van uw installatie door u service te bieden waarop u kunt rekenen. Wij beschikken over een serviceafdeling die 24 uur per dag en zeven dagen in de week voor u klaar staat.

U kunt ons 24/7 bereiken via het telefoonnummer 0162-511816 en tijdens kantooruren ook via helpdesk@nct-integrations.nl. Meldingen van storingen via fax of email hebben geen gegarandeerde responsetijd.

 

Remote support

Na aanvraag vanuit NCT kunt u met onderstaande button toegang verlenen tot remote support. 

Contact

Bent u nieuwsgierig hoe wij u kunnen helpen? Neem contact met ons op!