Cloud telefonie bij Van Uitert en Quist Advocaten
Advocatenkantoor Van Uitert en Quist beschikt op dit moment twee kantoren, één in Kaatsheuvel en één in Oosterhout. Zij verhuizen naar één centrale locatie in Waalwijk en vragen NCT om netwerk en telefonie te verzorgen. Daarnaast zorgen wij voor de technische begeleiding van de verhuizing, het gehele netwerk en telefonie is vakkundig overgezet zodat het personeel geen hinder van de verhuizing ervaart.
Op het gloednieuwe kantoor van Van Uitert en Quist pronkt een nieuw My-Connect Cloud telefonie en WiFi-netwerk. Pronkend achter de schermen uiteraard want we werken alles vakkundig weg.
Advocatenkantoor Van Uitert en Quist vraagt om een telefonieoplossing die bereikbaarheid biedt in het gehele gebouw, eenvoudig in gebruik en bovendien flexibel en schaalbaar is. De My-Connect biedt hierop het antwoord door een flexibele telefooncentrale die iedere medewerker bereikbaar stelt waar diegene ook is; op kantoor, onderweg of thuis. Er is slechts een internetverbinding vereist, waarna kan worden ingelogd op een persoonlijk account. Daarnaast kan iedere gebruiker maar liefst vijf devices aanmelden variërend van vaste IP-toestellen, draadloze toestellen, GSM-toestellen, smartphones en softphones.
My-Connect onderscheidt negen basis functionaliteiten waar ieder account gebruik van kan maken:
- Bezet indicatie (BLF)
- Gesprekken opzetten
- Mogelijkheid tot meerdere actieve gesprekken
- Schakelen tussen meerdere gesprekken
- Gespreksovername
- Oproep omleiding
- Nachtstand
- Wachtstand, parkeerstand
- Doorverbinden (blind en aangekondigd)
Naast basisgebruiker zijn er diverse andere gebruiksprofielen die de advocaten in staat stelt optimale bereikbaarheid te garanderen. Per gebruiker kunnen verschillende functionaliteiten gekozen worden, waardoor het overzichtelijk blijft om mee te werken.
Staat u ook op het punt te verhuizen of bent u toe aan een nieuw WiFi-netwerk of nieuwe telefonie? Neem dan gerust contact met ons op!