AutoVitel kiest voor Cloud telefonie
In het Brabantse Waalwijk vindt u het 4000 m2 tellende perceel van AutoVitel. Gespecialiseerd in verkoop en reparatie van BMW’s staat het bedrijf door middel van een eigen werkplaats, afdeling autoverhuur, shortlease en afdeling export elke dag klaar voor haar klanten. Wat service betreft heeft AutoVitel hoge verwachtingen, dat maakt NCT Integrations dan ook een goede match.
NCT past een Cloud telefonieoplossing toe die naadloos aansluit op de wensen en behoefte van AutoVitel. My-Connect biedt alle mogelijke telefonietoepassingen waar het bedrijf nu én in het vooruitzicht mogelijk behoefte aan heeft en is dus een toekomstbestendige oplossing. Voor een deel van de medewerkers is bellen vanaf een vast toestel voldoende, terwijl anderen juist graag gebruik maken van de geïntegreerde oplossing tussen meerdere toestellen. Verschillende functionaliteiten zijn door elkaar te gebruiken; het is maar net wat de medewerker nodig heeft. Zo heeft het telefoniesysteem voor iedere gebruiker een meerwaarde; van receptioniste tot salesmanager.
AutoVitel vraagt om een telefonieoplossing die bereikbaarheid biedt in het gehele gebouw, eenvoudig in gebruik en bovendien flexibel en schaalbaar is. De My-Connect biedt hierop het antwoord door een flexibele telefooncentrale die iedere medewerker bereikbaar stelt waar diegene ook is; op kantoor, onderweg of thuis. Er is slechts een internetverbinding vereist, waarna kan worden ingelogd op een persoonlijk account. Daarnaast kan iedere gebruiker maar liefst vijf devices aanmelden variërend van vaste IP-toestellen, draadloze toestellen, GSM-toestellen, smartphones en softphones.
My-Connect onderscheidt negen basis functionaliteiten waar ieder account gebruik van kan maken.