Partner in communicatie
februari 4, 2021Oplossing voor kleinschalige zorginstelling
maart 15, 2021Service maakt onze zorgoplossing compleet
Zorgtechnologie helpt zorginstellingen de kwaliteit van leven voor bewoners te verhogen en bij het leveren van passende zorg. Zorgoplossingen als verpleegoproepsystemen (VOS), domotica, persoonsalarmering en andere slimme technologieën zijn steeds belangrijker in een organisatie, techniek waar iedereen op moet kunnen vertrouwen.
TECHNOLOGIE IS GEEN DOEL
Het gebruik van zorgtechnologie in zorginstellingen is in de afgelopen jaren flink toegenomen en blijft groeien. Niet zo verwonderlijk natuurlijk aangezien veel onderzoeken aantonen dat zorgtechnologie de cliënten en zorgprofessionals belangrijke ondersteuning geeft. Het inzetten van technologie is voor ons dan ook geen doel maar een middel waarmee wij de zorg helpen. Door ervoor te zorgen dat cliënten de zorg krijgen die aansluit op de individuele zorgbehoefte en medewerkers de ondersteuning die voor meer balans in de werkdruk en toename van werkgeluk zorgt.
ADOPTIE
Na de implementatie van nieuwe zorgtechnologische oplossingen moet de techniek zijn werk doen. Dat wil zeggen, medewerkers en cliënten moet de technologie moeiteloos kunnen opnemen in hun dagelijkse werk en leven. Vanzelfsprekend zouden we bijna zeggen, maar de praktijk is vaak iets weerbarstiger. Omdat ons belangrijkste doel is dat technologie echt vóór de zorg werkt staan we juist in deze fase van implementatie voor de zorginstelling klaar. Onze service engineers installeren de techniek op de juiste manier en de gebruikers kunnen gelijk aan de slag. Om ervoor te zorgen dat de zorgtechnologie soepel wordt opgenomen in het dagelijkse leven in een zorginstelling staat onze begeleider zorgtechnologie klaar. Met deze begeleiding zorgen we ervoor dat technologie optimaal werkt zodat cliënten en medewerkers profiteren van alle voordelen. En werkt de techniek eens niet op de juiste manier, dan staan we ook 24/7 voor de zorginstelling klaar.
PREVENTIEF MONITOREN
Kunnen vertrouwen op zorgtechnologie is voor zorginstellingen van groot belang. Voor een cliënt voegt het alleen waarde toe aan zijn of haar leven als de technologie altijd beschikbaar is. En medewerkers die vertrouwen op zorgtechnologie hebben meer tijd en ruimte voor zorgtaken. Onze service afdeling ondersteunt een zorginstelling bij het behouden van het vertrouwen in technologie. Preventief kunnen storingen worden geconstateerd in onze online monitoring service. Vroegtijdig worden problemen in systemen opgespoord zodat cliënten of medewerkers er zo min mogelijk hinder van ondervinden.
Service maakt de zorgoplossing van NCT compleet. Onze service afdeling zorgt dat technologie echt vóór de zorgt werkt. We staan 24/7 voor onze klanten klaar zodat iedereen kan vertrouwen op zorgtechnologie.