NCT helpt Stichting Het Raamwerk uit de brand
mei 14, 2019Snelle, eenvoudige en kabelvrije zorgalarmering
juni 11, 2019Prisma aan het woord
Als service organisatie is onze grootste zorg dat de klant tevreden is, en niet zomaar tevreden, maar uiterst tevreden. De mening van onze klanten doet ertoe en daarom willen wij graag weten hoe zij onze samenwerking beleven. Iedere maand delen wij de ervaring van één van onze klanten. Vandaag is het woord aan Patrick Massuger van Stichting Prisma.
"Ik heb goede ervaringen met de samenwerking met NCT. Het melden van opdrachten en storingen wordt binnen afzienbare tijd bevestigd met een referentienummer en een planningsdatum. Het uitvoeren van de werkzaamheden vindt binnen enkele dagen na opdracht plaats. Na uitvoering van de werkzaamheden sturen zij een rapportage van de werkzaamheden, al dan niet voorzien van bijbehorende foto's. Ook een "late vrijdagmiddag" opdracht pakken zij zonder vertraging op. De projecten worden volgens afspraak en onder concurrerende prijzen uitgevoerd."