Alarmeren via de Cloud
juni 25, 2020Mogelijkheden van ons Cloud Alarm platform
juli 23, 2020Beeldbellen: het nieuwe kennismaken
Het Coronavirus dwong ons anders om te gaan met onze manier van werken. Eén van deze veranderingen was het feit dat we onze klanten niet meer face-to-face mochten ontmoeten. Voor een service organisatie niet erg handig, want we blijven juist graag dichtbij onze klant.
Het beeldbellen biedt de uitkomst. Afspraken worden nu beeldbellend gehouden, met zowel klant als leverancier. Er zijn zelfs al eerste kennismakingen via onze schermen geweest.
Ook wij moesten in het begin even wennen aan deze manier van werken en omgaan met mensen. Maar we zien steeds meer positieve kanten, want eigenlijk is het ook wel erg efficiënt. We staan niet meer in files en nemen geen risico om het virus over te dragen.
Natuurlijk gaat er nog steeds niets boven persoonlijk contact, maar voor nu zijn we erg tevreden met dit alternatief. Een technologie die eigenlijk al lang bestaat, maar vanwege de huidige omstandigheden door meer mensen wordt omarmd dan ooit te voren.
Niet alleen zakelijk wordt het beeldbellen nu meer ingezet dan ooit tevoren, maar ook privé. We vinden het mooi om te zien dat het ook in de ouderenzorg steeds meer gebruikt wordt. Het zal nooit zijn zoals het “echte” kletsen maar wat een uitkomst dat we elkaar zo even kunnen horen én zien.