Ouderinitiatieven en Corona
april 15, 2020NCT op jacht naar de beste zorgoplossingen
april 17, 2020Stichting De Toekomst aan het woord
Als service organisatie is onze grootste zorg dat de klant tevreden is, en niet zomaar tevreden, maar uiterst tevreden. De mening van onze klanten doet ertoe en daarom willen wij graag weten hoe zij onze samenwerking beleven. Vandaag delen we graag de ervaring van Annemie van den Heuvel van Stichting De Toekomst.
BEGELEIDING
“Na wat opstartproblemen maken we nu gebruik van een goedwerkend systeem. Het contact met NCT heb ik als goed en waardevol ervaren. Er werd altijd adequaat gereageerd, óók buiten kantoortijden. Ook ben er ik erg blij met Inge. Een contactpersoon uit de zorg, dat praat toch makkelijker. Ze weet waarover ik het heb en verbindt op een begrijpelijke manier de techniek met de praktijk.“
TRAINING
“De training werd door alle zorgprofessionals als zinvol ervaren.“
SYSTEEM
“We kozen voor een Cinnovate oplossing. Om er zeker van te zijn dit het juiste systeem voor ons was, hebben we voor de aanschaf een locatie bekeken waar dezelfde oplossing al draaide. Daardoor wisten we voor aanschaf al wat het kan en konden we zien hoe het werkt. De Cinnovate oplossing past dan ook helemaal bij wat we willen. Bewoners kunnen op iedere plek binnen hun woning alarmeren waardoor zij niet beperkt worden in hun doen en laten. Daarnaast kunnen oproepen aan het zorgpersoneel gemakkelijk en snel beantwoord worden. Een bijkomend voordeel is dat het systeem zich ook leent voor uitbreiding met bijvoorbeeld de brandmeldinstallatie. Het is een alles-in-één-oplossing die stap voor stap kan meegroeien met onze behoeften.”