De zorgvraag is leidend, de technologie is ondersteunend
oktober 16, 2018Kijk op ons vak door de ogen van Yolande
november 8, 2018Even voorstellen... Remco de Neef
Onze medewerkers maken NCT, en daar zijn we trots op. Daarom laten we u graag kennismaken met de gezichten achter onze namen en de verhalen achter de gezichten. Dit keer stellen we u voor aan…
Remco de Neef
Hét gezicht van NCT Integrations, Remco de Neef, begon bijna 13 jaar geleden aan het avontuur dat is uitgegroeid tot een fijne organisatie. De combinatie van telecom en zorgalarmering vond hij vanaf het begin al fascinerend. Daarin zag hij vele mogelijkheden die hem naar eigen zeggen gemaakt hebben tot wie hij vandaag de dag is.
De dag dat hij voor zichzelf begon, is dan ook belangrijk geweest voor hem. “Het daadwerkelijke besluit nemen dat je ervoor gaat, dingen anders aanpakt. Dat je meer mogelijkheden ziet in het werkveld die je nu écht kan gaan benutten.”
Als algemeen directeur ben je manusje van alles zo blijkt. "Mijn dag begint met het aansturen van personeel, zodat iedereen weet wat hen die dag te wachten staat. Daarna staan me vooral salesgerichte werkzaamheden te wachten zoals het maken van offertes en ondersteuning geven aan mensen met commerciële en technische vraagstukken."
Inmiddels kan hij zich niets anders dan het werk bij NCT meer indenken, maar dat is weleens anders geweest. "Ik draaide vroeger graag een plaatje. Het was meer een hobby, maar wel één die zich in interessante richting heeft ontwikkeld. Techniek en muziek werden steeds meer samengesmolten tot één, voor mij natuurlijk een hele mooie combinatie. Toen NCT op mijn pad kwam, heb ik het draaien los gelaten." Een gemiste kans wat ons betreft! Gezien de populariteit van de Nederlandse DJ’s dezer dagen weten wij zéker dat hij een hele grote was geworden.
Spijt heeft hij niet, want uit dit werk haalt hij veel voldoening. Het allermooiste aan het vak is volgens Remco het vertalen van de vraag van de klant naar technische oplossing. Een oplossing waarmee je de klant gelukkig maakt en een stapje dichterbij hun doel helpt. Remco spreekt uit ervaring als hij zegt dat we daar goed in zijn: “Het feit dat we al jarenlang een vaste klantenkring hebben, zegt dat we iets goed doen. We horen vaak terug dat onze 24/7 service top is, dat is dan ook het visitekaartje van NCT.”
Heeft u een vraag of bent u benieuwd wat Remco voor u kan betekenen? Neem dan contact met ons op!