Persoonsalarmering uit de Cloud
september 11, 2018De gebruiksvriendelijke oplossing voor langer thuis wonen
september 20, 2018De nieuwe manier van bereikbaar zijn
De wereld van telefonie ontwikkelt zich al jaren in hoog tempo. Op dit moment zijn we aangekomen op een punt van doorbraak. NCT biedt u Cloud telefonie met unieke functionaliteiten. We nemen deze graag even met u door.
Altijd en overal
Altijd en overal kan de gehele organisatie onderdeel uitmaken van uw eigen telefonieplatform. Waar en wanneer u wilt. Hoe dat kan? Heel simpel; het enige dat u nodig heeft, is een internetverbinding. Daarna logt u eenvoudig in op uw gebruikersprofiel en u maakt deel uit van het bedrijf. U kunt maar liefst vijf devices aanmelden per gebruiker. Groot voordeel hiervan is dat u met één en hetzelfde nummer bereikbaar bent op al deze devices.
Door het gebruik van publiek internet is deze telefonieoplossing locatie onafhankelijk en is er geen VPN-verbinding nodig.
Encrypted
Dat u met Cloud telefonie gebruik maakt van een openbaar netwerk, klinkt misschien inbraakgevoelig maar het tegenovergestelde is waar. Alle data is encrypted, dus óók al het belverkeer. Dit betekent dat het niet te kraken, maar ook niet te traceren is. Groot voordeel hiervan is dat het altijd en overal veilig is om data te delen. Hierdoor kiest zelfs de Nederlandse politie voor deze telefonieoplossing. Simpelweg omdat er geen veiligere manier van communiceren is!
Geautomatiseerd bereikbaar
Zowel intern als extern geautomatiseerd bereikbaar zijn. We bieden u één telefonieoplossing die uw status vanuit uw Outlook agenda automatisch leest. Allereerst kunt u bepaalde kernwoorden koppelen, denk bijvoorbeeld aan “vergadering” of “presentatie”. U kunt ervoor kiezen dat ieder agenda item met dat kernwoord wordt gezien als “in bespreking”. Op het moment dat u de status “in bespreking” heeft, krijgt de beller een spraakbericht te horen dat u op dit moment in bespreking bent en weer bereikbaar bent vanaf de tijd dat dit agenda item afloopt.
Samengevat correspondeert uw agenda vlekkeloos met uw bereikbaarheid. Deze koppeling met Exchange is uniek en dan ook de enige die zonder problemen op deze manier werkt.
Status
Zoals bovenstaand al gemeld kan iedere gebruiker eenvoudig een eigen status instellen. Dit wil zeggen dat collega’s kunnen inzien of u op dat moment bereikbaar of niet bereikbaar bent.
Nummer classificatie
Niet naar ieder gesprek wilt u hetzelfde nummer mee zenden. Voor collega’s onderling is het gemakkelijk om bereikbaar te zijn op uw directe nummer terwijl gesprekken van en naar buiten liever via het hoofdnummer verlopen. Nummer classificatie maakt het mogelijk om te kiezen welk nummer tijdens wel gesprek meegezonden wordt.
Bent u benieuwd of Cloud telefonie bij uw organisatie past? Neem gerust contact met ons op!